Dead Island 2 Geliştiricileri ‘Geliştirme Cehennemi’nin Aslında O Kadar Kötü Olmadığını Düşünüyor
Ölü Ada 2, On yılı aşkın bir süredir geliştirme fırınında unutulan o kadar çok elden geçen zombi RPG, nihayet 21 Nisan’da çıkıyor. Bu, görmeyi sevdiğimiz, beklenenden bir hafta erken. Komik olan, geliştirici Dambuster Studios’un burada, oyunun geliştirilmesinin stüdyoya “sonunda oldukça fazla iyi niyet” verdiğini söylemesi.
Unuttuysan, Ölü Ada 2 E3 2014’te duyuruldu ve çalışmaların 2012’de başladığı bildirildi. Ölen Işık stüdyo Techland, başlangıçta projeye öncülük etmeye karar verdi, ancak şuna odaklanmak istedi: Ölen Işık yerine. Bu, yayıncı Deep Silver’ı bir geliştiricinin yönetmesi için araştırma yapmaya yöneltti. Ölü Ada 2 değin Özel Operasyonlar: Çizgi yaratıcılar Yager Development plakaya adım attı. Yager çalıştı Ölü Ada 2 birkaç yıl boyunca, oyun 2014’te duyurulduktan sonra kongrelerde birkaç kez yer aldı. Ne yazık ki, Yager sadık kalmadı. Derin gümüş stüdyoyu bıraktı Temmuz 2015’te ayrılıyor Ölü Ada 2 kadar cansız Hood: Haydutlar ve Efsaneler Sumo Digital stüdyosu Mart 2016’da geliştirmeyi devraldı. Yine Yager gibi Sumo da uzun süre kalmadı. Deep Silver geliştirmede bir kez daha el değiştirdi ve bu kez oyunu Homefront: Devrim yaratıcısı Dambuster Studios. İzini kaybettiyseniz, bunun anlamı Ölü Ada 2 on yılı aşkın geliştirme süreci boyunca en az dört farklı stüdyo tarafından üzerinde çalışıldı.
Devamını oku: Ölü Ada 22015’te Çıkacak, Şimdi ‘Bir Hafta Erken Çıkıyor’