Eski G4 İncelemesi, Oyunu Irkçı JRPG Geçmişiyle Hesaplaşmaya Zorluyor
Geçen hafta, son fantezi yapımcı Yoshida Naoki itiraz etti terimin “ayrımcı” olduğunu belirten “JRPG” etiketine. Yorumları, “JRPG” teriminin ırksal olarak sorunlu olup olmadığı hakkında bir tartışma başlattı. Bazıları, özellikle türün popülaritesi göz önüne alındığında, JRPG’nin nasıl aşağılayıcı olabileceğini anlayamadı. Bu terime karşı çıkanlar, kelimenin inanılmaz derecede belirgin bir şekilde kullanıldığını savundu. ırkçı Amerikan oyun tarihinin dönemi. Bu hafta sonu, bir yayıncı eski bir gönderi yayınlayarak oyun medyasının Japon oyunlarına karşı ırkçı olduğunu kanıtlamaya çalıştı. G4 incelemesi Baten Kaitos Kökenleri. Saldırgan klişeler, alay ve göçmen karşıtı söylemler içeriyordu.
G4 video oyun incelemelerini ve inek kültürüne odaklanan orijinal programları yayınlayan bir televizyon ağıydı. Böylece daha yaygın bir izleyici kitlesine sahipti ve çevrimiçi oyun haberlerini okumayan kişiler tarafından erişilebilirdi. Bir noktada, G4 incelendi Baten Kaitos Kökenleri, güverte kurma savaşı ve kendi türündeki en orijinal dünya inşa etme oyunlarından bazılarını içeren bir RPG. Ne yazık ki oyun ağı, Japon kökenlerinden ayrı olarak konuşamadı.
“Ve hepimiz yerimize kimin geçeceğini biliyoruz. Hindistan: Milyarlarca güçlü, vejeteryan yanlısı, teknik destek çağrısı bir ulusun devini ele geçiriyor. Veya Çinliler. Ama kesinlikle Japonya değil. Teknolojik olarak gelişmiş ve mali açıdan güçlü olabilecekleri için zaten düşüşteler,” dedi Morgan Webb grotesk bir neşeyle. Kanıt mı istiyorsun? İşte Baten Kaitos’un Kökenleri”